Podmienky nákupu
Výber produktu
Zákazník má možnosť vybrať si alebo objednať výrobky z obchodu. Zákazník môže kliknúť na vybraný výrobok a zobraziť jeho podrobnejší opis. Ak si chce výrobok zakúpiť, môže ho pridať do virtuálneho nákupného košíka kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“. Kliknutím na tlačidlo „Zobraziť košík“ sa zobrazia výrobky pridané do košíka, celková suma faktúry a náklady na dopravu. Tu môžete skontrolovať správnosť objednávky, najmä ceny a množstvá, ktoré môžete podľa potreby upraviť alebo opraviť. Nákupný košík automaticky vypočíta celkovú sumu objednávky.
Odoslanie objednávky
Ak ste spokojní s množstvom výrobkov v nákupnom košíku, skontrolovali ste celkovú sumu a rozhodli ste sa ich zakúpiť, jednoducho kliknite na tlačidlo „Pokladňa“. Potom budete mať možnosť vybrať si, či sa chcete zaregistrovať ako existujúci zákazník, zaregistrovať sa ako nový zákazník alebo nakúpiť bez registrácie.
Ak ste už v našom obchode nakupovali, zadajte e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste použili pri predchádzajúcej registrácii. Ak sa chcete zaregistrovať ako nový zákazník, zadajte svoje nákupné údaje, ktoré sa uložia do systému a pri ďalšom nákupe sa budete musieť iba prihlásiť. Pri nákupe bez registrácie zadajte svoju fakturačnú a dodávaciu adresu.
Ďalej si vyberte spôsob doručenia (osobné doručenie alebo kuriérska služba) a spôsob platby (dobierka, kreditná karta, bankový prevod, hotovosť), ktorý vám najviac vyhovuje. Ak súhlasíte s obsahom objednávky, kliknite na tlačidlo „Objednať“ a objednávku odošlite.
Ceny
Naše ceny sú cenníkové ceny platné v čase objednávky, ktoré nájdete pri produktoch v internetovom obchode. Ceny sú brutto ceny, sú vrátane DPH, avšak tieto ceny nezahŕňajú náklady na doručenie. Náklady na dopravu sú zahrnuté v procese objednávky pred jej dokončením a tiež v obchodných podmienkach nákupu. V prípade chyby alebo opomenutia v produktoch alebo cenách v internetovom obchode si vyhradzujeme právo na opravu. V takom prípade budeme zákazníka informovať o nových údajoch hneď po zistení chyby alebo jej oprave. Kupujúci potom môže objednávku ešte raz potvrdiť alebo môže ktorákoľvek zo strán odstúpiť od zmluvy.
Spracovanie objednávok
Objednávky budú spracované do 24 hodín.
Možnosť opravy chýb pri zadávaní údajov
Ak chcete opraviť chyby pri zadávaní údajov pred stlačením tlačidla „Objednať“
Potvrdenie
Všetky objednávky budú potvrdené e-mailom. To znamená, že po odoslaní objednávky dostanete automatický e-mail s informáciou, že vaša objednávka bola prijatá, a (neskôr) e-mail s informáciou o predpokladanom termíne doručenia. Ak nás potrebujete kontaktovať telefonicky, zavolajte na zákaznícky servis alebo na niektoré z telefónnych čísel uvedených v e-maile.
Platobné podmienky
V našom obchode môžete platiť bankovým prevodom, kreditnou kartou, osobne alebo na dobierku. V poslednom prípade je potrebné uhradiť celú kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie doručovateľovi pri prevzatí zásielky v hotovosti alebo kreditnou kartou.
Doručenie
Doručovanie zásielok sa uskutočňuje prostredníctvom kuriérskej služby. Čas doručenia výrobku vysvetlí internetový obchod počas procesu objednávky a bude uvedený v potvrdzujúcom e-maile. Čas doručenia si budete môcť dohodnúť telefonicky na telefónnom čísle uvedenom v potvrdzujúcom e-maile.
Partner.
Centrálny zákaznícky servis pre príjemcov: 06-1-333-7777 (pondelok až streda a piatok 08:00-17:00, štvrtok 08:00-20:00).
Poplatok za doručenie: bezplatne v rámci Maďarska.
V prípade doručenia do zahraničia sa vyžaduje platba vopred a poplatok za doručenie závisí od krajiny určenia a vypočítava sa vždy podľa presnej adresy.
Zrušenie doručenia
Ak internetový obchod nesplní svoje zmluvné povinnosti, pretože tovar uvedený v zmluve nie je k dispozícii alebo nie je schopný poskytnúť objednanú službu, je povinný o tom zákazníka informovať. Internetový obchod neuzatvára zmluvy s neplnoletými osobami. Súhlasom s obchodnými podmienkami zákazník vyhlasuje, že je plnoletý.
Vrátenie výrobku
Výrobok bude vrátený len v pôvodnom stave a balení, v množstve a kvalite, ktoré nie sú chybné.
Právo na odstúpenie od zmluvy/záruka vrátenia tovaru
Zákazník môže odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní bez udania dôvodu. Zákazník môže uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy odo dňa, keď prevzal tovar. Predávajúci vráti zákazníkovi zaplatenú sumu bezodkladne, najneskôr do 30 dní od odstúpenia od zmluvy.
Náklady spojené s vrátením tovaru v dôsledku uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy znáša zákazník. Okrem toho zákazník nenesie zodpovednosť za žiadne iné náklady. Predávajúci však môže požadovať náhradu škody spôsobenej nesprávnym používaním tovaru. Ak tovar vrátený na základe práva na odstúpenie od zmluvy nie je v stave, ktorý by umožňoval jeho ďalší predaj, zákazník je povinný uhradiť škodu, ak poškodenie, zničenie alebo iná nemožnosť vrátenia tovaru bola spôsobená úmyselným konaním alebo nedbalosťou zákazníka.
Ak sa pri otvorení výrobku v prítomnosti osoby, ktorá ho doručila (kuriér), zistí, že je poškodený, a k poškodeniu došlo pred prevzatím tovaru, zabezpečíme bezodkladne vrátenie výrobku a zrušenie predaja. Poškodenie akéhokoľvek druhu, chýbajúci obsah musí byť uvedený v zápise o skutočnostiach medzi príjemcom a odosielateľom v čase doručenia zásielky! Za prípadný neskorší nedostatok obsahu alebo poškodenie nenesieme zodpovednosť!
Znenie nariadenia vlády č. 17/1999 o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnuť z webovej stránky Národného úradu na ochranu spotrebiteľa.
Zmena alebo zrušenie objednávky
V súlade so zákonom CVIII z roku 2001 softvér internetového obchodu predávajúceho po odoslaní objednávky okamžite informuje zákazníka o skutočnosti, že objednávka bola odoslaná. Toto oznámenie nepredstavuje zmluvu medzi predávajúcim a kupujúcim! Kupujúcemu iba oznamuje, že jeho požiadavka na objednávku bola zaregistrovaná naším systémom a postúpená príslušnému zamestnancovi predávajúceho.
Ak kupujúci túto informáciu nedostane do 48 hodín, záväzky kupujúceho týkajúce sa ponuky sa ukončia.
Predávajúci poskytne kupujúcemu možnosť zrušiť svoju objednávku elektronicky až do jej vybavenia. Po začatí plnenia objednávky bude kupujúci informovaný e-mailom a/alebo telefonicky o predpokladanom čase plnenia a o tom, že objednávka sa začala plniť, po čom môže kupujúci zrušiť svoju objednávku len osobne alebo prostredníctvom niektorého z kontaktných údajov v časti „Zákaznícky servis“ alebo „Kontakt“.
Následnú zmenu objednávky je možné vykonať len písomne prostredníctvom e-mailu alebo faxu (e-mailová adresa, telefón).